Miten markkinoija voi todistaa työnsä arvon?

Miten markkinoija voi todistaa työnsä arvon? – Vieraana Petri Matero
Torstai 15.5. kello 10–11
Haluatko vahvistaa markkinoinnin asemaa organisaatiossasi? Liity webinaariimme, jossa pureudumme siihen, miten markkinoija voi mitata tuloksia, integroida markkinoinnin liiketoimintaan, raportoida vakuuttavasti ja luoda tilaa brändille. Opi, miten markkinointi lunastaa paikkansa ja ajaa koko organisaation menestystä!
Webinaarin huippuvieraana on MMA:n lähettiläs, Markkinoinnin ja myynnin Rockstara™ ja yrittäjä Petri Matero! Sen lisäksi että Petri tunnetaan menestyksestään Diili-ohjelmassa, on hän viime vuosien aikana tullut monelle tutuksi myös mielipidevaikuttajuudestaan varsinkin LinkedInissä.
Webinaarissa keskustelemme muun muassa:
- Mitä markkinoijan kannattaa mitata, jotta saa työrauhan tekemiselleen?
- Miten saada johtoryhmä uskomaan siihen pitkäjänteiseen tekemiseen eli brändiin?
- Miten myydä omaa osaamistaan siten, että markkinointi pääsee yhä liiketoimintakriittisempään rooliin?
- Miten markkinoija voi varmistaa oman arvonsa työmarkkinoilla?
Kenelle webinaari sopii?
- Markkinoijille, jotka haluavat konkreettisia keinoja todistaa työnsä arvo ja saada enemmän työrauhaa.
- Markkinointipäättäjille ja asiantuntijoille, jotka haluavat vakuuttaa johdon brändimarkkinoinnin tärkeydestä ja nostaa markkinoinnin strategista roolia.
- Jokaiselle markkinoinnin ammattilaiselle, joka haluaa kehittää omaa osaamistaan ja varmistaa arvonsa muuttuvilla työmarkkinoilla.
Eikö ajankohta sovi?
Kannattaa ilmoittautua silti mukaan, sillä lähetämme kaikille tallenteen. Summa Collectiven webinaarit ovat aina maksuttomia.
Webinaarin järjestää Summa Collective. Summa Collectiven yritykset ovat kotimaisia markkinoinnin ja viestinnän SaaS-palveluita tarjoava ohjelmistotalo Liana, Suomen suurin WordPress-toimija Evermade, somemarkkinointia avaimet käteen -periaatteella tarjoava MySome, B2B-yritysten strateginen kasvukumppani Myynninmaailma sekä markkinoiden kattavimman kohderyhmädatan tuottaja Profinder. Lue lisää Summa Collectivesta »